Wij helpen je graag bij het vinden van een leuke baan, die aansluit bij jouw wensen en ervaring.

Kwaliteit staat voorop

JMS Zorggroep werkt voortdurend aan de kwaliteit van haar medewerkers.

Kwaliteit is het voetstuk in onze service

JMS Zorggroep werkt voortdurend aan de kwaliteit van haar medewerkers door aandacht te besteden aan hun opleiding en persoonlijke ontwikkeling. JMS biedt professionals een breed scala aan interne trainingen.

Partners

Video afspelen
ontwikkeling en professionalisering

Kwaliteit wordt voortdurend getoetst.

JMS Zorggroep werkt voortdurend aan de kwaliteit van haar medewerkers door aandacht te besteden aan hun opleiding en persoonlijke ontwikkeling. JMS biedt professionals een breed scala aan interne trainingen. Wij spelen in op het actuele aanbod op het gebied van kennis, houding en vaardigheden die vereist zijn. Op deze manier wil JMS een bijdrage leveren aan de ontwikkeling en professionalisering in de verschillende branches.

JMS Zorggroep is NEN-4400 gecertificeerd. Dit houdt in dat wij twee keer per jaar gescreend worden door een onafhankelijke organisatie om de kwaliteit te waarborgen. Deze norm is opgesteld door werkgever-, werknemersverenigingen en certificeren instellingen in nauwe samenwerking met de overheid en heeft tot doel opdrachtgevers beter te beschermen tegen fraude. De norm stelt strenge eisen aan de personeelsadministratie en loonadministratie. Voor meer informatie kunt u de website van De Stichting Normering Arbeid bezoeken.

JMS Zorggroep is HKZ gecertificeerd voor de levering van Huishoudelijke Hulp. HKZ staat voor Stichting Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de zorgsector (meer informatie: www.hkz.nl). HKZ-certificering is een manier om zichtbaar te maken dat een organisatie intern de zaken goed op orde heeft, dat de patiënt altijd centraal staat en dat de organisatie voortdurend en systematisch werkt aan verbetering van het aanbod. 

Klachtenregeling

Wij doen er alles aan om u goede zorg te leveren, maar er kan altijd iets mis gaan. Laat ons dit weten. Door uw reactie kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Wanneer u een klacht heeft, is de eerste stap dat u de klacht of aanbeveling bespreekt met de medewerker of degene die direct betrokken is bij de klacht. Ook kunt u bellen met ons om uw klacht te bespreken. Vaak worden zaken snel opgelost en misverstanden opgehelderd. Wanneer wij niet tot een gewenste oplossing kunnen komen dan kunt u uw klacht melden bij de geschillencommissie. JMS Thuiszorg is aangesloten bij Geschilleninstantie Zorg Midden-Holland (GZMH). U kunt in ons klachtenreglement lezen hoe de procedure werkt.

Privacyreglement

Als zorgvrager heeft u recht op bescherming van uw persoonlijke gegevens. Dit privacyreglement, is opgesteld op basis van de Wet Bescherming Persoonsgegevens en aangepast aan de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Het beschrijft het doel van registratie en welke gegevens op welke wijze worden geregistreerd. U kunt ons Privacyreglement hier inzien.

Heb je vragen?

Support

033-8871806

Email

info@jmszorggroep.nl